[vc_row][vc_column width=”5/6″][vc_column_text css=”.vc_custom_1579610260801{margin-top: 15px !important;}”]تعویض و ارجاع کالا در سایت فروشگاه لوازم خانگی بوش


[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_icon icon_fontawesome=”fas fa-retweet” color=”custom” size=”lg” custom_color=”#dd3333″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]از آنجائیکه حفظ رضایت‌مندی مشتریان در اولویت فعالیت‌های وب سایت ست جرمنی است، این شرکت امکان بازگرداندن و تعویض کالای خریداری شده توسط مشتریان را با توجه به شرایط وب سایت ارجاع کالا فراهم نموده است.
لطفا جهت مرجوع کالا با واحد خدمات پس از فروش ست جرمنی تماس حاصل فرمایید و از هرگونه اقدام یکجانبه جهت ارسال خودداری فرمایید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” equal_height=”yes” css=”.vc_custom_1579424451999{background-image: url(http://bosch-germany.com/wp-content/uploads/2020/01/supergraphic-gray-light-2.jpg?id=100805) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column][vc_column_text]>> اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد


– مشتریانی که آدرس آنها در شهر تهران است در هنگام دریافت کالا میبایست کالای خود را دقیق از نظر ظاهری چک کنند، زیرا در غیر اینصورت امکان مرجوعی کالا پس از تحویل کالا وجود ندارد.
– مشتریانی که آدرس آنها شهرستان است در زمان تحویل کالا از پست و یا باربری باید توجه داشته باشند که کارتن کالایشان هیچ گونه آسیب دیدگی نداشته باشد و بعد سفارش خود را تحویل بگیرند و اگر هر نوع آسیب دیدگی غیر معمول که احتمال ضربه به کالا را داشته، بر روی بسته بندی کالا مشخص بود نباید کالا را از پست و یا باربری تحویل بگیرند و باید بلافاصله با پشتیبانان ما جهت رسیدگی تماس بگیرند.

– مشتریانی که سفارش آنها شهرستان است اگر پس از تحویل کالا آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی بر روی محصول مشاهده کردند، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش بوش جرمنی از طریق تماس تلفنی اطلاع رسانی کنند.
لازم به ذکر است کارتن و جعبه اصلی محصولات باید صحیح و سالم نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن اصلی خود به بوش جرمنی بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

[/vc_column_text][vc_column_text]>> اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد

– وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش ست جرمنی از طریق تماس تلفنی اطلاع رسانی شود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن اصلی خود به بوش ست بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

[/vc_column_text][vc_column_text]

>> اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش بوش جرمنی از طریق تماس تلفنی اطلاع رسانی شود.
– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن اصلی خود به بوش جرمنی بازگردانده شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”10″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column css=”.vc_custom_1579424532308{border-top-width: 2px !important;border-right-width: 2px !important;border-bottom-width: 2px !important;border-left-width: 2px !important;border-left-color: #dd3333 !important;border-left-style: solid !important;border-right-color: #dd3333 !important;border-right-style: solid !important;border-top-color: #dd3333 !important;border-top-style: solid !important;border-bottom-color: #dd3333 !important;border-bottom-style: solid !important;}”][vc_column_text]لطفاً توجه داشته باشید:

باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، آبسردکن، مایکروویو و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]