[vc_row][vc_column css=”.vc_custom_1549971218668{margin-top: 15px !important;}”][vc_column_text]

سیاست قیمت گذاری در ست جرمنی


[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1579604598184{background-image: url(http://bosch-germany.com/wp-content/uploads/2020/01/supergraphic-gray-light-2.jpg?id=100805) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column][vc_column_text]سیاست قیمت گذاری ما در ست جرمنی بر اساس هدف پیش رو یعنی همان اهتمام به حقوق مشتریست. لذا در جهت جلب رضایت خریداران می کوشیم؛ از این رو همیشه مناسب ترین قیمت را ارائه میدهیم که این قیمت ها بر اساس نرخ های مصوب و یا قیمت محصولات موجود در بازار میباشد.

گفتنی است محصولات ست جرمنی در بازه های زمانی مختلف دارای فروش ویژه و تخفیف های مناسب است و گاها در جهت توجه به نیاز مشتری زیر قیمت بازار عرضه خواهند شد.در خصوص کالاهای ناموجود و غیردسترس، با احترام کامل به کاربران و مشتریان لازم به ذکر است که پیش از سفارش نمیتوان قیمت دقیقی برای آنها تعیین نمود، همچنین بدلیل نوسان قیمت ها و احتمال اشتباه در ثبت قیمت های سایت، به عرض شما میرسانیم که اگر در قیمت محصولات یک سفارش تغییر حاصل شده باشد مبلغ اضافه شده به فاکتور از شما اخذ شده و یا مبلغ کسر شده به شما تحویل داده میشود.

همچنین به هر دلیلی کالا قابل تحویل نباشد همکاران ما در اسرع وقت مراتب را با شما در میان گذاشته و تصمیم شما اعمال خواهد شد. هزینه های مالیات بر ارزش افزوده ی محصولات، ارسال و بیمه ی کالا ها بعهده بوش جرمنی بوده و گاها در صورت تغییر شرایط معمول ممکن است جداگانه با مشتری حساب شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]